RetroMood

Termeni si conditii

Termeni si Conditii Generale de Vanzare – Magazin Online www.retromood.ro    TCGV

Inainte de a utiliza sau obtine orice materiale, informatii, servicii prin intermediul acestui magazin online, va rugam sa cititi cu atentie Termenii si Conditiile. Aceste prevederi se completeaza si cu legea 365/2002 privind comertul electronic republicata si modificata si cu OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.

  1. Informatii administrator magazin online www.retromood.ro

    Site-ul www.retromood.ro este administrat de catreSC DEMARYA ART & HOBBY SRL, cu sediul in localitatea Bucuresti, Aleea Tomesti, nr 5, bl 13, Sc A, apt 16, sector 4, Romania, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/11185/2013, Cod de Identificare Fiscala 32219395, Tel. 0754895037, email contact@retromood.ro, denumita in continuare Administrator. 
  2. Acceptare TCGV

Administratorul va ofera accesul in magazinul online si utilizarea acestuia, sub rezerva acceptarii de catre dumneavoastra a acestor termeni si conditii. Prin accesarea, utilizarea, obtinerea sau achizitionarea oricarui produs, continut, date, materiale, informatii sau servicii prin intermediul magazinului nostru online, dumneavoastra sunteti de acord sa respectati acesti Termeni si Conditii. Administratorul isi rezerva dreptul de a completa sau modifica orice informatie din magazinul virtual fara a anunta in prealabil utilizatorii site-ului.

  1. Drepturi de autor

 Vizitatorul/Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va descarca/utiliza continutul magazinului online retromood.ro, imagini, descrieri, elemente grafice, fara acordul scris al administratorului intrucat reprezinta proprietatea administratorului, fiind aparat de legea dreptului de autor si de legile referitoare la proprietatea intelectuala si industriala.

  1. Perfectarea contractului la distanta, valabilitate

Odata cu lansarea comenzii de pe magazinul online www.retromood.ro, cumparatorul accepta comunicarea prin e-mail sau telefon prin care administratorul isi deruleaza activitatea.
Prezentul contract la distanta intra in vigoare in momentul confirmarii comenzii de catre administrator. Confirmarea se efectueaza verbal (telefonic) sau electronic (e-mail)..
Administratorul nu considera sub nici o forma o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui contract.
Cumparatorul devine proprietarul marfii dupa confirmarea platii, in cazul platii prin OP sau card, respectiv dupa efectuarea platii si semnarea documentelor de transport in cazul livrarii prin curier cu plata ramburs.

  1. Preturi, modalitati de plata, facturare

Preturile sunt afisate pe pagina dedicata fiecarui produs, contin TVA si nu includ cheltuielile de livrare decat daca este specificat in mod expres acest aspect sau se ofera ca bonus pentru comenzile mari. In cazul in care pretul nu este afisat, veti avea posibilitatea de a cere o oferta iar un operator va va comunica pretul in cel mai scurt timp posibil.
Pretul produsului comandat este cel afisat la data plasarii comenzii.
Pretul imprimat pe factura este acelasi cu cel transmis de operatori in momentul confirmarii comenzii.
Modalitatile de plata sunt disponibile pe pagina de lansare a comenzii.
Pe baza informatiilor detinute de Administrator si a celor furnizate  de comparator/client, va fi emisa o factura pentru bunurile livrate. Totodata, coletul va fi insotit de documentatia prevazuta de lege pentru produsul /produsele comandat(e), dupa caz: certificat/declaratie de conformitate, certificat de garantie, instructiuni de utilizare, etc.

  1. Stocuri

Pe site sunt afisate produsele aflate pe stoc dar pot exista si situatii de out of stock (stoc zero). In functie de solicitari si disponibilitatea produselor, se asigura refacerea stocurilor. Clientii sunt informati corect, conform termenilor si conditiilor, de disponibilitatea produselor comandate inainte de confirmarea livrarii. Rareori, pot aparea erori de comunicare in acest sens.

  1. Garantii

Administratorul garanteaza ca produsele postate pe site sunt reale iar pozele si descrierea fiecarui produs in parte corespund realitatii. Mentionam totusi faptul ca setarile monitorului pot afecta redarea exacta a culorilor si nu ne asumam raspunderea pentru acest fapt . 

Dat fiind caracterul produselor comercializate, specificam ca acestea se spala si se igienizeaza inainte de expediere, exceptie facand cazurile in care acest lucru nu este posibil si se detaliaza acest aspect in descrierea produsului.

 

  1. Informatii privind exercitarea dreptului de retragere

    Politica de retur

    Clientul/cumparatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele si fara a suporta penalitati, în termen de 14 zile de la intrarea bunurilor/produselor ce fac obiectul contractului in posesia sa fizica. Perioada de retragere expira dupa 14 zile începând de la ziua la care clientul/cumparatorul sau o parte terta, alta decât transportatorul, indicata de client/cumparator, intra în posesia fizica a produselor.

    Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne trimiteti un e-mail prin care solicitati returul la adresa contact@retromood.ro
    Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

    Consecintele retragerii

    Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, exceptie facand costurile livrarii prin curier.Costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile.

Consumatorul este responsabil de integritatea produsului pana la reintrarea in posesia magazinului. 

Clientul/cumparatorul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. Va rugam nu folositi focul pentru a verifica compozitia fibrelor textile. Acest lucru duce la imposibilitatea de a mai returna produsul respectiv, indiferent de zona/marimea suprafetei afectate. 

La solicitarea si cu acordul consumatorului, putem recomanda achizitionarea altui produs de o calitate si la un pret echivalente cu cele solicitate în prima comanda. Comanda initiala va fi anulata la data confirmarii comenzii produsului/produselor ce înlocuiesc produsul initial.

Daca va gânditi sa returnati produsul, nu îl utilizati! Nu puteti utiliza produsele pe care le-ati primit, înainte de a lua o decizie cu privire la anularea contractului de vânzare-cumparare. Dreptul de retragere exista pentru a va permite sa examinati produsul asa cum ati face-o într-un magazin, nu pentru a va oferi 14 zile de utilizare gratuita.

Nu pot fi returnate produsele care:
·      au facut obiectul unei comenzi speciale

.      au fost distinct personalizate la cererea consumatorului
·      au fost confectionate dupa specificatiile consumatorului 

  • prezinta urme de purtare, deteriorare, uzura – altele decat cele mentionate si semnalate in descrierea produsului , dat fiind caracterul second   hand/retro/vintage al magazinului retromood.ro
    ·      sunt puse prin orice mijloc într-o stare necorespunzatoare repunerii în vânzare

.      din categoria “lenjerie intima” si similare


Societatea noastra va suporta cheltuielile de retur daca acesta îi este imputabil. (Produsele primite nu corespund comenzii, sunt altele decât cele solicitate prin transmiterea acesteia).
 
Pentru alte informatii legate de returul produselor va rugam sa ne contactati prin intermediul formularului de contact sau la adresa de email contact@retromood.ro

 

  1. Program de lucru, livrari, termene

    O comanda poate fi plasata in orice moment dar perioada de procesare este de Luni pana Vineri in intervalul orar 9-17, exceptand sarbatorile legale.
    Produsele disponibile in magazinul online vor fi livrate prin curier rapid in cel mai scurt timp posibil.

Termenul de procesare este de 24-48 ore din momentul confirmarii comenzii.
Termenul de livrare este de 24-72 ore post procesare. Pot exista intarzieri fata de termenul de livrare standard, in acest caz administratorul nu isi asuma nici o raspundere in numele firmelor de curierat.

Exista situatii in care termenul de procesare se extinde pana la maximum 10 zile lucratoare- in cazul produselor facute pe comanda. Acest lucru se mentioneaza in descrierea produselor acolo unde este cazul.
Administratorul isi asuma responsabilitatea in privinta livrarii produselor comandate de cumparator. Riscul pieirii bunului se transfera la cumparator in momentul predarii efective a bunului.


  1. Obligatiile cumparatorului

    – sa furnizeze informatii reale, corecte si actuale despre entitatea sa atunci cand acestea i se cer, in caz contrar exista posibilitatea refuzarii comenzilor;
    – sa accepte TERMENII SI CONDITIILE administratorului odata cu lansarea comenzilor si sa achite contravaloarea marfii prin metodele puse la dispozitie, la               momentul transmiterii comenzii. 

-sa citeasca cu atentie descrierea produselor pe care intentioneaza sa le achizitioneze.

11. Obligatiile vanzatorului

– sa ofere o descriere cat mai corecta a produselor si serviciilor sale
– sa contacteze clientii pentru confirmarea comenzilor, prin e-mail sau telefonic;
– sa livreze produsele in cel mai scurt timp posibil, daca acestea sunt in stoc;
– sa utilizeze datele personale colectate de la clienti/utilizatori in concordanta cu sectiunea `Confidentialitate`, parte integranta din TERMENI SI CONDITII.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

0
    0
    Cosul tau
    Cosul este golInapoi la magazin